torsdag 23. juli 2009

Banken spør

Banken spør i et skjema jeg må fylle ut:
Hvilke av følgende produkter har du kjennskap til/erfaring med?

* Aksjer/grunnfondsbevis
* Aksjefond
* Eiendomsfond/syndikeringer
* Pengemarkedsfond/obligasjonsfond/obligasjoner
* Sammensatte prodkter (aksjeindekserte obligasjoner e.l.)
* Spareforsikring
* Valuta
* Pengemarkedsfond/obligasjonsfond/obligasjoner
* Hedgefond
* Derivater
* Private equity
* Valutaterminer

I utgangspunktet visste jeg ikke nevneverdig om noe av dette, men har nå søkt litt og lest litt på nettet om de forskjellige punktene. Ikke at jeg kan påberope meg å forstå så mye av det, men jeg har hvertfall oppdaget nye måter å investere på. Punktene som er uthevet er, utenom aksjer, de jeg først vil vurdere å satse på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar